Leta i den här bloggen

Summa sidvisningar

07 oktober, 2011

På bilden är det jag själv som jag ser ut idag. Jag brukar ta en ny bild då och då med web-kameran som sitter på dataskärmen.
Klockan är nu 8 minuter över midnatt och jag har suttit här och lyssnat på radioviking samtidigt som jag försökt få den här sidan iordning som jag vill ha den. Än är jag inte nöjd, jag måste lära mig lite mera hur det fungerar.
Min sambo har lagt sig och jag sitter här själv och knappar lite. Har varit inne på Facebook och spelat lite mahjong som jag tycker är ganska kul. Även kollat lite på farmville som tar alldeles för lång tid och jag funderar skarpt på att ta bort eländet. Jag har ju så mycket annat som jag vill göra och egentligen måste göra. Huset är stort och det skulle behövas städas överallt.
Jag har lite svårt att utföra allt som jag skulle vilja göra pga artros i mina knän och övervikt. Banta ja det borde jag verkligen göra men det är svårt .....har försökt många gånger men jag gillar god mat och annat onödigt....får se om jag kan ta tag i problemet.
Nu ska jag nog leta mig in i sovrummet och försöka sova några timmar. Snart vaknar väl min vovve som är 11 år och vill ut. Hon har börjat säga till en eller två gånger per natt att hon vill ut. Ganska jobbigt när man är trött och ska ner för trappan och öppna dörrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Mitt foto
Uppland, Sweden
Är förlovad och sambo. Jag har två söner födda 72 och 76 och jag har två barnbarn. Har hund och katt