Leta i den här bloggen

Summa sidvisningar

15 oktober, 2011


Ibland skulle jag vilja ha allt på samma ställe



Ja nu är det lördag förmiddag och jag sitter här och funderar på hur min dag ska bli...........
Jag har tittat lite på morgontv och ätit frukost med min sambo. Just nu är jag själv med Bilbo och Zorba och då sätter jag mig gärna vid datorn och kopplar av. Har varit inne på FB och fixat till farmen. Farmen tar en massa tid om man ska sköta den så jag vet inte hur länge jag ska ha den kvar. Det är ju kul ibland men det tar en massa tid. Jag brukar spela lite olika spel och sista tiden har det blivit en hel del mahjong och alfapet, betapet med mera.
Det är grått och blåsigt utanför mitt fönster och det ser lite kallt ut......så idag kommer jag nog bara vara inne.
I morgon ska vi till Lövstalöt och hälsa på barn och barnbarn. Det ska bli kul att träffa de små igen. Lovisa har ju fyllt sju så hon kanske vill berätta hur hon har det i första klass. De är så goa och rara mina två små barnbarn och skulle vilja träffa dom lite oftare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Mitt foto
Uppland, Sweden
Är förlovad och sambo. Jag har två söner födda 72 och 76 och jag har två barnbarn. Har hund och katt