Leta i den här bloggen

Summa sidvisningar

12 oktober, 2011

12 okt kl 09.25

Suttit en stund vid datorn..........inne på facebook och kollat runt. Solen skiner så fint ute och det är en fin dag. Men inne tycker jag det är lite kyligt så bäst att sätta på något element ............längtar redan efter våren.
Äntligen fick jag till sidmenyn på höger sida......Har jobbat med den i flera timmar innan jag fattade hur jag skulle göra. Men skam den som ger sig.
Idag har jag inte gjort något vettigt alls, bara tagit det lugnt och ringt några samtal. Visserligen står både tvättmaskin och diskmaskin på och surrar men de sköter sig själva tills det är dags att plocka ur och hänga.
Zorba är så lugn och ligger i min säng och jag ser att hon har bäddat om. Bilbo ligger väl också och kurar någonstans. Sambon ute i skogen för tredje dagen i rad och hoppas få sikte på älg eller annat. Får väl se om det kan bli något idag, men tror inte det för telefonen har inte ringt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Mitt foto
Uppland, Sweden
Är förlovad och sambo. Jag har två söner födda 72 och 76 och jag har två barnbarn. Har hund och katt